Попив кави - з’їж стакан: новий еко-тренд на стаканчики, які можна їсти | Grand Horeca

Попив кави – з’їж стакан: новий еко-тренд на стаканчики, які можна їсти

Їстівні вафельні стаканчики нарешті увірвались і на український ринок. Тренд, що завоював всесвітню любов нарешті добрався і до України. Екологічно, практично, а головне смачно, про стаканчики вже складають легенди.  Хрустка, смачнюча, та ще й еco friendly стакан, який ідеально доповнить не тільки каву, а у какао, гарячі напої та навіть коктейлі.  У чому ж запорука його популярносності, що це таке і «з чим його їсти» у нашому матеріалі.

У Болгарії запатентували їстівні стаканчики для кави

Дещо з історії

Вперше стаканчик почали використовувати у Болгарії. Як це було? Кав’ярні формату «ту го» особливо популярні у Європі, забіг за чашкою кави і побіг далі. Тому не дивно, що збільшився попит на паперові, а що ще гірше – на пластикові стаканчики.  Саме тому у Болгарії прийняли ризиковане рішення замінити картон на пшеницю.

Після цього їстівні  кавові стакани швидко завоювали кавовий ринок Сполучених Штатів Америки, Європи і нарешті цей «еко-тренд» почав заполоняти і українські точки продажу кави формату «TO GO»для кави вже давно використовуються у США, Європі та навіть в Україні.

Що це таке їстівні стакани і з «чим їх їсти?

Стаканчик для кави, що можна їсти – це міцна, посилена вафелька у формі стаканчика. Чи варто Вам казати, що такі стаканчики мають величезну кількість переваг над тими, що засмічують довкілля?

По-перше: стаканчик, який має покриття чудово утримує вологу

По-друге: це смачний «бонус» до кави

По-третє: екологічність. Стаканчик не віділяє ніяких шкідливих речовин, а після його використання Ви не залишите сміття. Навіть якщо стаканчик буде «не по смаку» і не буде з’їденим, він швидко розкладеться.

Проте такий стаканчик розрахований на швидке пиття. Він не передбачає того, що ви будете насолоджуватись своєю кавою цілу годину за теревенями з друзями.

CUPFFEE | ЇСТІВНИЙ СТАКАНЧИК | СМАЧНИЙ | ВАФЕЛЬНИЙ СТАКАНЧИК | ЧАША | КУПФЕ  | ЇСТІВНИЙ СТАКАН | | СТАКАН | СТАКАНЧИК | CUPFFEE.NET | СЪЕДОБНАЯ ЧАША |  CUPFFEE UKRAINA | CUPFFEE УКРАЇНА |

З чого виробляються стаканчики

Ми не здивуємо Вас, якщо скажемо, що вони виготовляються зі звичайних вафельок. Кавовий стакан – тонкі вафлі.

До його складу входить: борошно пшеничне, олія рослинна, сіль, емульгатор та розпушувач.

Що потрібно знати про “їстівні стакани”

Пшеничний вафельний кавовий стакан для кави може «залишатися на плаву» до 60 хвилин.

Теплостійкість і вологостійкість їстівного стакану протягом цього часу гарантований і Ви можете не хвилюватись, що напій протече, а стакан розмокне.

Чашка залишає смак кави без змін, аромат напою та кави залишається таким же, а стакан не віддасть неприємний запах клею, картону або пластику як традиційні стакани.

Стаканчик залишиться хрустким та смачним після того, як ви поласували напоєм і ви з зможете насолодитись хрумкою солоденькою вафлею.

З міркувань гігієни, кожен стакан має паперову обгортку, яка запобігає доторкам з руками та поверхнями.  .

Асортимент стаканів на ринку

Стаканчики мають розмірну лінійку для невеликих напоїв. У нашому асортименті Ви знайдете стаканчики об’ємом 75мл та 90 мл.

CUPFFEE | СТАКАН ДЛЯ КАВИ | КАВА | КОФЕ | ЧАЙ | LAVAZZA | GROCIANA | ЧОРНА  КАРТА | LIPTON | JACOBS | КАВА ЗІ ЛЬВОВА | AMBASADOR | CARTE NOIRE | JARDIN  | DAVIDOFF | ЖОКЕЙ | AHMAD | GREENFIELD | DILMAH

Латексні, нітрилові чи вінілові перчатки: які обрати? | Grand Horeca

Латексні, нітрилові чи вінілові перчатки: які обрати?

У кавовому бізнесі традиційно використовуються різні види рукавичок. Найбільш поширені та добре відомими є такі види: латексні, вінілові, нітрилові та поліетиленові.

Про те, які перчатки обрати для яких робіт, які захищають найкраще і чим же вони відрізняються одне від одного у матеріалі від ГрандХорека.

Безпудровые і опудренниє нітрилові і латексні рукавички для медицини

Нітрилові рукавички

Ці перчатки виготовляються із такого матеріалу як «синтетична гума». Нітрилові рукавиці не мають у складі латекс і вони однозначно посідають перше місце по захисним властивостям. Нітрил найміцніший і його фактично неможливо пошкодити, а ще, він чудово захищає від хімічних речовин. Ідеальний вибір для тих, хто має алергічні реакції на латексні.

Перчатки Нітрилові розмір M, нестерильні, неприпудренні, цена 20 грн. -  Prom.ua (ID#1155404594)

Переваги:

  • Не викликають алергію. У складі речовини «нітрил» не входить каучук, який і викликає сильну алергію.
  • Чутливість. Рукавички відтворюють шкіру, створюючи наче «другу шкіру».
  • Стійкість. Рукавчики практично неможливо порізати, розривати чи проколоти.
  • Комфортність. Матеріал не викликає дискомфорт, легко ковзає, зручно одягається та не прилипає до шкіри.

Недоліки:

  • Фіксація на руках залишає бажати кращого у порівнянні з латексними.
  • Відчуття дотиків – у таких рукавичках не висока чутливість, тому робити тонку роботу буде важче.

Латексні перчатки

Перчатки з латексу виробляються з натуральної гуми. Такі перчатки мать найвищий рівень комфорту адже, вони мають високий рівень прилягання до рук, завдяки тому, що латексні матеріали є найеластичнішими. Вони забезпечують відмінний рівень чутливості рук.

Переваги:

  • Еластичність;
  • Захист від хімії;
  • Висока чутливість;

Недоліки:

  • Середній рівень захисту від хімічних речовин.
  • Здатні викликати алергію

Вінілові рукавички

Такі перчатки – це бюджетна альтернатива перчаткам із латексу.  У порівнянні вони поступаються у міцності, зносостійкості, і гірше захищають шкіру. Вінілові рукавички гіпоалергенні і можуть бути використані як альтернатива для тих, хто має алергію на латекс.

Переваги:

  • Гіпоалергенні
  • Еластичні
  • Стійкі

Обираючи між нітриловими, вініловими та латексними рукавичками, потрібно розуміти який рівень захисту вам треба. Латексні рукавиці обирайте тоді, коли вам потрібна максимальна чутливість рук. Нітрилові перчатки при контакті з хімією, а вінілові для легких побутових робіт. Основна різниця між нітриловими, вініловими та латексними перчатками – це алергеність, тактильність та міцність.

Паперові трубочки

Паперові трубочки для коктейлів: екологічна альтернатива пластиковим

Трубочка для коктейлів є незамінним атрибутом красиво поданого напою. Сьогодні існує навіть так званий «соломинний етикет». Трубочки – це не лише про зручність для клієнта, це також і про естетику, адже з їх допомогою можна швидко прикрасити напій. Такий попит на пластикові соломинки звісно ж залишив свій відбиток на екології. А от паперові трубочки, які тільки вриваються на український ринок – це і про функціонал, і про естетику, і про екологічність. Детальніше про трубочки у нашому матеріалі.

У Європі переходять на паперові трубочки для напоїв - Життя в стилі ECO

За статистикою, мешканці Сполучений Штатів кожного дня використовують більше ніж півмільярда пластикових трубок для напоїв. Закономірно, що було введено рішення обмежити використання пластику. А як альтернатива пластмасовим трубочкам до нас прийшли  паперові.

Дещо з історії

Соломинки для напоїв увірвалися в барну культуру у кінці 19 сторіччя. Формально, це відкриття належить Марвіну Стоун. Але соломинками людство почало користуватись набагато раніше! Ще у давнину люди використовували для пиття звичайнісіньку соломинку з жита. І хоча Стоун не був «першовідкривачем» – його успіх не змусив себе чекати –паперові трубки для напоїв завоювали серця та барні стійки по всьому світу.

Тож, як видно, перші соломинки були паперовими. Вони були витіснені пластиковими аж до тих пір, поки не забруднили пластиком частину Світового океану

Сьогодні паперові соломинки знову в моді, вони не програють у зручності пластиковим, а у естетичному плані навіть беруть верх.Паперові трубочки для коктейлів: екологічна альтернатива пластиковим | Grand Horeca

Переваги та недоліки паперових трубочок

Паперові трубочки за своїм функціоналом не гірші за пластикові. Вони стійкі до вологи та не розмокають у вашу від рідини, не мають стороннього запаху та не змінюють смак напою.  Крім того, сьогодні можна придбати паперові соломинки з будь-яким дизайном та не боятись, що вони перефарбують ваш лимонад. А головною перевагою є те, що паперові соломинки не виділяють токсинів навіть при контакті з гарячим.

Маленькі нюанси теж є, проте вони не суттєві.  Якщо занадто довго тримати трубочку опущеною у воду то вона може деформуватись, тому треба ретельніше та дбайливіше використовувати їх з гарячими напоями.

Бумажные трубочки Полоски

Як виготовляють трубочки з паперу?

Під час виробництва соломинок з паперу беруться паперові листки, які ріжуться на смужки. А після автоматизована система починає накручувати їх на спіраль. Листи паперу можуть бути з будь-яким дизайном, тому паперові соломинки завжди стильні та сучасні.

Паперові трубочки безпечні?

Так! Звичайний папір з деревини цілком безпечний та екологічний, він не виділяє токсинів та не змінює смаків. А фарба – це харчові барвники, які проходять всі стадії перевірки та цілком безпечні для дорослих та малих.

Все про чай "Пуер": види, історія та властивості | Grand Horeca

Все про чай “Пуер”: види, історія та властивості

Сьогодні чай «Пуер» стає дедалі популярнішим і знаходить все більше своїх шанувальників по всьому світу. Про чай вже складають легенди, що він бадьорить краще найміцнішої кави та навіть має якісь наркотичні властивості. Чай «Пуер» не псується роками, а його смак з плином часу тільки покращується. Той розберімось де міф, а де реальність «Пуеру» разом з GrandHoreca.

Все про чай "Пуер": види, історія та властивості | Grand Horeca
Дещо з історії

Історія чаю «Пуер» бере свій початок ще 1700 років тому.
Саме у китайському селищі Пу-Ер провінції Юньнань почали виробляти пуер. Вже понад 17 століть процес, особливості та рецепт приготування чаю зберігається у секреті, а історія налічує декілька випадків страти людей, яких підозрювали у шпигунстві за процесом виробництва пуеру.

Доступним в інших країнах чай «пуер» ставав лише подолавши довгий «чайний» шлях з Китаю. Після довгого шляху чай «пуер» став надбанням та підкорив серця любителів чаю далеко за межами Китаю.

Види

Традиційно існує два різновиди «пуеру» :

  • Шу – чорний чай
  • Шен – зелений чай

Ті, хто цінують стародавню історію чаю «Пеур» надають перевагу Шен пуер, тобто зелений. Це пов’язано з тим, що технологія виробництва Шу Пуер, тобто чорного чаю ще зовсім «молода» і спрощує спроцес виробництва, адже не вимагає десятків років для дозрівання продукту.

Заварювання

Чай потребує особливого заварювання, для отримання максимального аромату, смаку та користі:

  • Обов’язково потрібно прогрівати посуд, перед процесом приготування
  • Перший чай з заварки потрібно злити. Як це зробити? Потрібно залити чайну заварку гарячою водою на 15 секунд та злити її для того, щоб очистити чай від пилу та бруду. Інша причина  – це зробити пресоване чайне листя м’якшим. Воно краще розкриється при повноцінній заварці.
  • Потрібно додати до посуду з чаєм гарячу воду та залишити чай настоюватись на 10 секунд. Звертайте увагу, що на кожен наступний процес заварювання потрібно залишати на довший час.
  • Коли ступінь терпкості чаю буде потрібного вам рівня, злийте його в окрему посудину, якщо цього не зробити, Пуер вийде занадто насиченим.
  • Готово, можна розливати по чашках і пити маленькими ковтками, насолоджуючись чайною церемонією.

До речі, якісний Пуер можна заварювати близько 10 разів.

Користь

Чай «Пуер» – це  не лише про смак та аромат, це також про користь. Цей чай регулює хімічний склад крові, знижує її в’язкість і навіть здатний понижувати рівень холестерину. Пуер має позитивний вплив на нервову систему, адже він може як тонізувати, так і заспокоювати. А ще, він допомагає шлунку та підшлунковій залзі перетравлювати шкідливу та жирну їжу.
Протипоказання також є. Краще не вживати людям похилого віку перед сном. Шен пуер краще не пимти на голодний шлунок, адже він сприяє виділенню шлункового соку.

Цікаві факти

  • Ми вже зазначали вище, що якість Пуеру з  плином років лише покращується. І це дійсно так, але чи знали ви, що більшість Пуеру віком від 10 років на сьогоднішному ринки – це фальсифікат.
  • Фабричне виробництво «старого пуеру» – це міф, його не існує.  В Україну старі пуери не завозять
    Дорогий «білий пуер» є вміло створеною маркетинговою фальшивкою. Адже «білого пуеру» за технологічною чайною номенклатурою не існує.
  • Сп’яніння від пуеру – це  стан легкості, внутрішньої гармонії, очищення розуму і розслабленості тіла, він означає поліпшення настрою і душевний спокій.

Солодощі для кав’ярні: як обрати випічку, десерти та кондитерку для продажу

Кондитерка та випічка завжди в моді, особливо до чашки гарячого чаю чи ароматної кави. Ніжна, ароматна, солодка випічка здатна навіть підіймати настрій у похмуру погоду, тому кав’ярням варто подбати, аби до улюбленого напою клієнт завжди міг поласувати горішком зі згущеним молоком або улюбленим мафіном. 

Солодощі для кав’ярні: як обрати випічку, десерти та кондитерку для продажу | Grand Horeca

Приводів для того, щоб прийти в кав’ярню, може бути кілька. І, як правило, бажання просто випити кави стоїть на передостанньому місці. Проте кав’ярня – це не тільки про якісну каву.  


Люди приходять за атмосферою, враженнями, смаками – і однієї лише кави недостатньо. Тому інші продукти допомагають створювати загальну концепцію кав’ярні, зміцнюють її в очах гостя, збільшують його лояльність. 

LАСОРТИМЕНТ – ЦЕ МАРКЕТИНГ

 

Питання про кількість позицій відноситься до формування оптимальної продуктової матриці: вона повинна впливати на виконання поточних цілей, а також сприяти подальшому розвитку категорії.

 

Безумовно, асортимент є однією з основних складових маркетингу, яка прямо впливає на продажу, що важливо для досягнення конкурентоспроможності серед кав’ярень на ринку.

Замислюючись про те, де можна купити кондитерські вироби , будьте впевнені, що магазин GrandHoreca запропонує вам найширший асортимент товарів на будь-який смак і вартість. Робіть замовлення швидко і легко, отримуючи свої покупки не виходячи з дому чи офісу!

Успіх десерту залежить від смаку, подачі, зовнішнього вигляду і розміру порції. Назва і ціна – також важливі чинники. Важливими є й унікальність, модність, відповідність тренду.

У нас ви можете придбати всі ці недорогі, але дуже важливі солодощі, створюючи атмосферу затишку та комфорт. Придбавши цукерки, печиво або шоколад, ви піклуєтесь про гарний настрій своїх гостей. Позитивні відгуки, отримані відвідувачі, перевертаються в хороший прибуток і бажання людей повертатися в ваше затишне заведення знову і знову

На що звертати увагу при купівлі випічки та десертів?

Як зберігання солодощі?

Після отримання товарів подбайте про те, щоб помістити їх у приміщення, яке відповідає умовам зберігання. 
Терміни можуть варіюватися від 15 діб до 10 місяців. Отримавши кондитерські вироби оптом і в роздріб, обов’язково дотримуйтесь правил зберігання таких продуктів. Ідеальним місцем для зберігання стане сухою прохолодний холодильник. Більшість продукції необхідно зберігати при температурі не вище 18 градусів. 

GrandHoreca кондитерських виробів дотримується всіх норм і правил зберігання, ніж забезпечує вам безпечні товари.

чай

Чай: все, що потрібно знати

Чай – напій, який ми отримуємо внаслідок заварювання сухого листя чайного куща.
У сучасному чайному ринку ці межі визначення значно розмитіші. Сьогодні ми маємо і класичні чаї з чайного листа, і трав’яні чаї, і етнічні чаї по типу «ройбуш» «мате», і одне з найсмачніших – натуральні ягідні та фруктові чаї. 

Дещо з чайної історії

Майже у кожного з нас чай асоціюється з англійським сніданком, королівськими чаюваннями та Великобританією. Не дивлячись на такі міцні асоціації, батьківщина чаю – Китай. Китай одна з перших країн, яка гідно оцінила всю користь чайного листа та використовувала його як ліки, як чудовий напій для втамування спраги та важливий елемент імператорських церемоній. 

 Ароматизовані з чаї з пелюстками квітів теж родом з Китаю. Там вперше почали додавати пелюстки жасмину.

До нас на Європейський континент чай потрапив відносно недавно – в 17 столітті. 

Які види чаю можна обрати?

Чай: все, що потрібно знати | Grand Horeca

Насправді різниця між чорним, білим та зеленим чаєм лише у ферментації та обробці чайного листа. Чорний і зелений чай найбільш насичені, тому вони одні з найпопулярніших. Разом з тим, найніжнішим буде білий.
Сьогодні ринок представлений такими гігантами, які пропонують якісний чай 
«Lovare» «Curtis» «Greenfield». У лінійках цих ТМ ви знайдете класичні чорні і зелені чаї, ароматизовані та фруктові купажі на будь-який смак. 

У нас ви можете купити:

Натуральний чай

Окрім класичного трав’яного, квіткового та фруктового чаю сьогодні надійно закріпились на ринку НАТУРАЛЬНІ  ЧАЇ або так звані «концентрати чаю». Це натуральні фрукти та ягоди, які
заварюються як чай та мають легкий, свіжий на насичений смак та аромат фруктів.

Головна характеристика цього чаю – це те, що він не має чайних листів у складі, лише фрукти та ягоди. За своєю текстурою концентрат схожий на ягідний сироп. У нього є досить тягуча консистенція і  концентрований смак.

Чим корисний фруктовий чай?

Чай містить на 100% природні компоненти: антиоксиданти, мікроелементи, органічні кислоти.  Він не містить кофеїн у своєму складі, зміцнює імунітет, швидко втамовує спрагу та виводить токсини.

Кавові зерна

Як обрати якісні кавові зерна для кав’ярні?

Як обрати каву, яка буде по-справжньому ароматною та збадьорить  після безсонної ночі?  Про це  нижче

Кавові зерна: як обрати?

1.     Аромат. Особливою характеристою якісної кави у зернах є  сильний та насичений запах. Він повинен бути приємним. Якщо прослідковуються ноти гару – каву навряд можна назвати свіжою. 

1.      Вигляд.  Мало хто знає, але кавові зерна повинна бути цілісними, без тріщин. Саме така кава має максимум користі та своїх властивостей. А кавові зерна з дефектами, тріщинами, пошкодженнями чи нерівностями, скоріше за все, мали проблеми з транспортуванням 

Свіжість. Уважно огляньте каву, адже каву, на поверхні якої є жирні не можна назвати якісною, а тим більше свіжою! Якщо на кавових зернах вже з’явились жирні сліди, вони старі та непригодні для помелу

Як вибрати сорт кави?

Варто усвідомити, що у когожного сорту кави є свої особливі характеристики. «Найкращого» сорту кави немає, але ми розкажемо у чому відмінність між ними.

Арабіка носить славу найпопулярнішої. Сильний аромат, кислуватий післясмак та легкий вміст кофеїну та вплив на серцево-судинну систему.

Робуста. Високий вміст кофеїну та гіркота. Цей сорт часто додать у бленди кави, щоб виразити смак кави: гострий, терпкий, міцний присмак.

Ліберіка. Ліберика – новий сорт кави, тому про нього мало чути. Ліберіку використовують для створення купажів. 

На які особливості ще звернути увагу при виборі кави?

Упаковка. Надійно захищена упаковка, герметична упаковка, адже світло та кисень псують корисні та смакові характеристики кави.

Обсмажування. Ступінь обсмажування кави прямо впливає на її смак.
Якщо ви не звикли до специфічного смаку кави, обирайте середній ступінь.

 Помел. Найякіснишим продуктом є кавові зерна, тому утримайтесь від купівлі меленої чи розчиноїї кави. Така кава втрачає смак, корисні властивості та аромат. Найсмачнішою та свіжою буде кава, помелена безпосередньо перед приготуванням. 

Яку каву не купуємо

Пересмажені зерна. Навіть при темній обсмажці кави, зерно не повинно бути пересмаженим. Адже досить часто темною обжаркою «маскують» неякісне або вже зіпсовані кавові зерна: прілі, цвілі.  Сильна обсмажка дає каві інтенсиву гіркоту, що приглушає неякісний смак
зіпсованого зерна.

Кавові масла. Кава, що довго лежить, виділяє ефірні масла. Це свідчить не про якість кави, я лише про те, що зерно старе і вже втратило смак, аромат. Така кава має змінений запах «попільнички». Якісно зерно – сухе та ароматне.

Висока ціна.
Ціна за кілограм кави не може перевищувати 750 грн. Навіть за умов нестабільного ринку, якісна кава коштує не більше 400 грн – ви платите за бренд, упаковку, але не за каву.

Інформація.
Досить часто постачальники додають в 100% арабіки трохи робусти, щоб знизити ціну. Тому на кожній упаковці повинна бути інформація про склад кави, який сорт береться за основу, а що додається.
 

Кав'ярня: який формат обрати для кавового бізнесу

Соціальні мережі та кавовий бізнес: як створити якісний контент

Активне ведення соціальних мереж – це дієвий спосіб для просування кавового бізнесу та привернення уваги клієнтів. Якісний контент – один з ключових елементів на шляху до успіху. Як генерувати контент, з чого починати та що публікувати – про це нижче.

Навіщо вести соціальні мережі?

Потенційні клієнти

Завдяки соціальним мережам про вас почують більше людей. Люди швидше підуть у те
місце, яке бачили у соціальних мережах, через рекламу чи в дописах знайомих.
Зв’язок з лояльними клієнтами

Через соціальні мережі зручно інформувати своїх клієнтів про новинки, акції та знижки. Навіть клієнтам, які вже знають про Вас заклад, потрібно нагадувати про себе. А ще, через соціальні мережі легко отримувати зворотній зв’язок від клієнтів.


Яку соціальну мережу обрати для кав’ярні?

Однією з найрозповсюдженіших платформ для ведення сторінки є  Instagram. Він дає найбільше можливостей для створення якісного та гарного контенту. Крім того, соціальна мережа має цілком реальні методи підвищення охоплення аудиторії.

Кав’ярні також використовують Facebook, але, як правило, ефективного просування сторінки та дописів без капіталовкладення досягти важко.

Щодо інших соціальних мереж – Twitter, tik tok, youtube канал – їх формат важко адаптувати для ведення сторінки кавового бізнесу.

Корисна порада: Якщо в вашому закладі є Wi-Fi з авторизацією через телефон,налаштуйте автоматичний перехід на вашу соціальну мережу.

З чого почати?

Перш за все потрібно почати з аналізу. Навіщо гості заходять на вашу сторінку і що вони хочуть там побачити, які їх потреби? 

 Нові клієнти, як правило, заходять на сторінку, щоб ознайомитись з меню,  дізнатись графік роботи та адресу, оцінити інтер’єр та пройнятися атмосферою. Лише після ознайомлення з сторінкою новий клієнт робить вибір чи йти до нас у заклад. 
Лояльні відвідувачі, як правило, шукають інформацію про новини, акції чи поповнення у асортименті. 

Порада: шапка профілю повинна відразу давати вашому клієнту поняття хто ви і чим займаєтесь, містити інформацію про години роботи та адресу.
Лише після того, як ви визначились з інформаційними потребами своїх клієнтів – можете приступати до створення контенту.

Як створювати фотоконтент?

Подбайте про Food контент –  це фото страв та напоїв вашого закладу. Food контент дає змогу клієнту зорієнтуватись у вашому асортименті та розпалити апетит. 

Порада: важливо, щоб фото були якісними, тому якщо Ваших навичок для створення для food контенту недостатньо,  можна запросити професійного фотографа, який зробить якісні фото страв на декілька місяців вперед.


При фотографуванні інтер’єру кав’ярні,  зверніть увагу на відвідувачів. Як правило, порожній заклад не викликає емоцій та довіри у клієнтів. Тому ви можете запропонувати клієнтам взяти участь у фотосесії або запросити знайомих.

Порада:
Живі та щирі емоції на фото викликають великий фідбек. Намагайтеся ловити живі кадри життя кав’ярні з клієнтами, попередньо запитавши дозвіл на зйомку. 

Виходьте за рамки фотоконтенту. Якщо у вас є навички фільмування – відео приготування кави чудово розбавить стрічку з фото та зробить сторінку “живою”.
Оберіть єдиний стиль для вашого контенту. Сторінка з якісними та красивими фото, що не поєднуються буде виглядати не естетично та хаотично.  Один з трендів сьогодні – це створення наповнення у єдиній кольорові палітрі з однаковою обробкою.

Якщо ви обираєте Instagram – варто пам’ятати, що тут головну роль відіграє ФОТО, а текст лише другорядний елемент. Він повинен бути лаконічним, структурований та читабельним. 



InstaStory

Меню, ціни, тексти та акції – будь-яку велику за обсягом інформацію краще висвітлювати у історіях. Це потрібно для того, щоб не перенасичувати стрічку інформацією. Чудове рішення – це закріпити меню, відгуки, акції та новинки в актуальні
історії.


Порада
: не захоплюйтесь кількістю хайлайтс. Оптимальна кількість – це до 5-ти тек. У іншому випадку, сторінка виглядає хаотично, а клієнти втрачають інтерес від надмірної кількості історій. 


Звичайні історії повинні показувати повсякденне життя кав’ярні, її новини та новинки, акції та відгуки клієнтів.

Порада
: не забувайте про інтерактив з клієнтами. Функціонал інстаграму дозволяє робити опитування, ставити запитання, що в свою чергу, чудово утримує увагу клієнтів.

Основні помилки

Неякісний контент

 Фото низької якості, великі нечитабельні тексти, шаблонні стокові фото чи застаріла обробка фото. 

Нерегулярне ведення сторінки

Оптимальним є 3 історії на день та один пост раз на 3 дні. Краще створіть контент план, згідно з яким будете вести сторінку. Це значно
зекономить ваш час та сили.

Відсутність зворотного зв’язку

Не забувайте відповідати своїм клієнтам, як на позитивні, так і на негативні повідомлення. 

Неякісне оформлення шапки профілю
Шапка профілю повинна містити всю необхідну контактну інформацію про вас.


Кав'ярня: який формат обрати для кавового бізнесу

Острів, кіоск, авто, вендинг та кафе: який формат кав’ярні обрати у 2021?

Сьогодні існує безліч форматів кав’ярень. Який обрати, щоб не залишитись поза бортом кавового бізнесу? Основні формати кав’ярень, їхні переваги та – про це нижче 👇

Острів та кіоск

Острів та кіоск – це одні з найбільш мобільних точок продажу кави. Такий формат досить розповсюджений сьогодні.  Його популярність  досить закономірна, адже такі точки мають цілий ряд переваг.

 

Детальніше про формат. Кіоск або острів – це мобільна точка продажу кави, яка дозволяє установку декількох невеличких столиків для клієнтів та не передбачає повноцінну кухню. Через це на точці лише готова та упакована продукція, яку зручно брати з собою.

 

Переваги

Недоліки

Острів, кіоск, авто, вендинг та кафе: який формат кав’ярні обрати у 2021? | Grand Horeca

Автокавʼярня

Наступний формат кав’ярні – це автокав’ярня. Це найбільш мобільний формат продажу кави «на колесах». Розглянемо його переваги та недоліки.

Переваги:

Недоліки:

Острів, кіоск, авто, вендинг та кафе: який формат кав’ярні обрати у 2021? | Grand Horeca

Кавомат

Кавомати – це автомати з приготування кави. Кавомати –  всесвітня тенденція автоматизованого продажу кави, також має назву «вендинг».

Переваги:

Недоліки:

Острів, кіоск, авто, вендинг та кафе: який формат кав’ярні обрати у 2021? | Grand Horeca

Класична кавʼярня

Традиційна або класична кав’ярня – це чудовий вибір для організування затишного простору для клієнтів та повноцінної кухні. Однак для того, щоб кав’ярня була прибутковою, потрібно завчасно подбати про правильне місце для її встановлення. Адже, популярність та прибутковість кав’ярні напряму залежить від її розташування.  

Переваги:

Недоліки:

Кав'ярня: який формат обрати для кавового бізнесу

Сподіваємось ми допомогли вам розібратись з різними форматами кав’ярень та оцінити ризики при виборі котрогось із форматів. Однак, не забувайте, що кавовий бізнес щодня розвивається, тому ми очікуємо появу гібридних форматів та інноваційних закладів.