Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

  1. Обов’язкові умови для повернення або обміну:
    – Товарів повинен бути повністю укомплектований;
    – Наявність оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів;
    – Дотримання товарного вигляду

    Перед тим, як повернути товар, необхідно обов’язково зв’язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється по Новій пошті або ж в пункті самовивозу (тільки Київ).

    Повернення через Нову пошту
    – Для відправки товару необхідно по телефону (067) 819-09-16 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера;
    – Пересилка товару здійснюється за рахунок покупця;
    – Після відправки товару необхідно по телефону (067) 819-09-16 повідомити менеджеру номер декларації;
    – Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду, здійснюється повернення грошових коштів протягом 14 днів. Переконливе прохання при поверненні, упаковувати товар відповідно його розміру.

  2. Претензії по кількості товару приймаються до підписання накладної про отримання замовлення. Перевіряйте замовлення по кількості та якості товарів таі продуктів до підписання видаткової накладної. Після її підписання претензії не приймаються.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.