Активне ведення соціальних мереж – це дієвий спосіб для просування кавового бізнесу та привернення уваги клієнтів. Якісний контент – один з ключових елементів на шляху до успіху. Як генерувати контент, з чого починати та що публікувати – про це нижче.

Соціальні мережі та кавовий бізнес: як створити якісний контент | Grand Horeca

Навіщо вести соціальні мережі?

Потенційні клієнти

Завдяки соціальним мережам про вас почують більше людей. Люди швидше підуть у те
місце, яке бачили у соціальних мережах, через рекламу чи в дописах знайомих.
Зв’язок з лояльними клієнтами

Через соціальні мережі зручно інформувати своїх клієнтів про новинки, акції та знижки. Навіть клієнтам, які вже знають про Вас заклад, потрібно нагадувати про себе. А ще, через соціальні мережі легко отримувати зворотній зв’язок від клієнтів.


Яку соціальну мережу обрати для кав’ярні?

Однією з найрозповсюдженіших платформ для ведення сторінки є  Instagram. Він дає найбільше можливостей для створення якісного та гарного контенту. Крім того, соціальна мережа має цілком реальні методи підвищення охоплення аудиторії.

Кав’ярні також використовують Facebook, але, як правило, ефективного просування сторінки та дописів без капіталовкладення досягти важко.

Щодо інших соціальних мереж – Twitter, tik tok, youtube канал – їх формат важко адаптувати для ведення сторінки кавового бізнесу.

Корисна порада: Якщо в вашому закладі є Wi-Fi з авторизацією через телефон,налаштуйте автоматичний перехід на вашу соціальну мережу.

З чого почати?

Перш за все потрібно почати з аналізу. Навіщо гості заходять на вашу сторінку і що вони хочуть там побачити, які їх потреби? 

 Нові клієнти, як правило, заходять на сторінку, щоб ознайомитись з меню,  дізнатись графік роботи та адресу, оцінити інтер’єр та пройнятися атмосферою. Лише після ознайомлення з сторінкою новий клієнт робить вибір чи йти до нас у заклад. 
Лояльні відвідувачі, як правило, шукають інформацію про новини, акції чи поповнення у асортименті. 

Порада: шапка профілю повинна відразу давати вашому клієнту поняття хто ви і чим займаєтесь, містити інформацію про години роботи та адресу.
Лише після того, як ви визначились з інформаційними потребами своїх клієнтів – можете приступати до створення контенту.

Як створювати фотоконтент?

Подбайте про Food контент –  це фото страв та напоїв вашого закладу. Food контент дає змогу клієнту зорієнтуватись у вашому асортименті та розпалити апетит. 

Порада: важливо, щоб фото були якісними, тому якщо Ваших навичок для створення для food контенту недостатньо,  можна запросити професійного фотографа, який зробить якісні фото страв на декілька місяців вперед.


При фотографуванні інтер’єру кав’ярні,  зверніть увагу на відвідувачів. Як правило, порожній заклад не викликає емоцій та довіри у клієнтів. Тому ви можете запропонувати клієнтам взяти участь у фотосесії або запросити знайомих.

Порада:
Живі та щирі емоції на фото викликають великий фідбек. Намагайтеся ловити живі кадри життя кав’ярні з клієнтами, попередньо запитавши дозвіл на зйомку. 

Виходьте за рамки фотоконтенту. Якщо у вас є навички фільмування – відео приготування кави чудово розбавить стрічку з фото та зробить сторінку “живою”.
Оберіть єдиний стиль для вашого контенту. Сторінка з якісними та красивими фото, що не поєднуються буде виглядати не естетично та хаотично.  Один з трендів сьогодні – це створення наповнення у єдиній кольорові палітрі з однаковою обробкою.

Якщо ви обираєте Instagram – варто пам’ятати, що тут головну роль відіграє ФОТО, а текст лише другорядний елемент. Він повинен бути лаконічним, структурований та читабельним. 



InstaStory

Меню, ціни, тексти та акції – будь-яку велику за обсягом інформацію краще висвітлювати у історіях. Це потрібно для того, щоб не перенасичувати стрічку інформацією. Чудове рішення – це закріпити меню, відгуки, акції та новинки в актуальні
історії.


Порада
: не захоплюйтесь кількістю хайлайтс. Оптимальна кількість – це до 5-ти тек. У іншому випадку, сторінка виглядає хаотично, а клієнти втрачають інтерес від надмірної кількості історій. 


Звичайні історії повинні показувати повсякденне життя кав’ярні, її новини та новинки, акції та відгуки клієнтів.

Порада
: не забувайте про інтерактив з клієнтами. Функціонал інстаграму дозволяє робити опитування, ставити запитання, що в свою чергу, чудово утримує увагу клієнтів.

Основні помилки

Неякісний контент

 Фото низької якості, великі нечитабельні тексти, шаблонні стокові фото чи застаріла обробка фото. 

Нерегулярне ведення сторінки

Оптимальним є 3 історії на день та один пост раз на 3 дні. Краще створіть контент план, згідно з яким будете вести сторінку. Це значно
зекономить ваш час та сили.

Відсутність зворотного зв’язку

Не забувайте відповідати своїм клієнтам, як на позитивні, так і на негативні повідомлення. 

Неякісне оформлення шапки профілю
Шапка профілю повинна містити всю необхідну контактну інформацію про вас.